Brand in parkeergarage door ontplofte E-bike accu

14948e00143937daEen explosie van een accu van een elektrische fiets heeft dinsdag een grote brand veroorzaakt in een parkeergarage in het centrum van de Duitse stad Hannover.

De accu van de fiets explodeerde in een e-bikewinkel op de begane grond van de parkeergarage. De brand die daarop ontstond, sloeg snel over naar de parkeergarage.

De brandweer die massaal was uitgerukt, deze slaagde er met behulp van ladderwagens in om automobilisten te evacueren. De rook van de brand was al snel verspreid in de diverse parkeerlagen.

Niemand raakte gewond. De schade van de brand bedraagt ongeveer een half miljoen euro.

Brand in parkeergarage door ontplofte E-bike accu was last modified: februari 22nd, 2017 by Redactie

Plaats je reactie op dit bericht:

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

*


Categoriën: Algemeen nieuws



Ontvang het laatste nieuws in uw mailbox !

Mis helemaal niets meer!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws. Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief.

  • Ontvang de laatste nieuwtjes in uw mailbox.
  • Ontvang spetterende acties van diverse elektrische fietsmerken.
  • Het laatste nieuws over de events, prijsvragen en andere interessante items.


Volg ElektrischeFietsen.com ook op Facebook