Persberichten ElektrischeFietsen.com Event 2013

Probeer zelf een elektrische fiets op het ElektrischeFietsen.com Event

Na het grote succes van de afgelopen editie organiseert Stichting ElektrischeFietsen.com dit jaar maar liefst tweemaal een evenement voor de consument. Hét evenement om te kijken of de elektrische fiets iets voor u is! De organisatie heeft de plaats Breda als nieuwe locatie voor een tweede evenement gekozen. De nieuwe locatie beschikt net als Amersfoort over een 1,5 km lang testparcours. Bezoekers kunnen tijdens deze beide Events gratis elektrische fietsen uitproberen op de twee aangelegen grootste testparcours van Nederland.

Evenement voor de consument
Dit is hét Event bij uitstek voor iedereen die op zoek is naar de perfecte elektrisch fiets of deze gewoon een keer wil uitproberen. “Mensen uit alle hoeken van het land, en uiteraard onze zuiderburen, zullen zich goed kunnen vermaken. Naar verwachting zullen er tijdens de Events weer meer dan 25 fabrikanten van elektrische fietsen zijn vertegenwoordigd” verteld Kleiberg. Diverse merken introduceren nieuwe producten en beloven scherpe aanbiedingen. Daarnaast zijn er diverse leveranciers van fietsaccessoires aanwezig om de bezoeker goed te vermaken.

Testen op de twee grootste testparcours van Nederland
De evenementen staan bol van informatie, workshops, tips en aankoopadvies over de elektrische fiets. “Toekomstige elektrische fietsers krijgen de kans om in één dag alles te weten te komen over de elektrische fiets en deze direct uit te proberen op een 1,5 kilometer lang testparcours” aldus Kleiberg. Het parcours heeft als voordeel dat er ook heuvelachtige gedeeltes zijn, zodat de fietsen onder verschillende omstandigheden kunnen worden uitgeprobeerd.

Amersfoort en Breda
Het jaarlijkse ElektrischeFietsen.com Event vindt dit jaar voor de elfde keer plaats. De organisatie heeft na het daverend succes van de vorige editie besloten om het evenement in 2013 maar liefst tweemaal in één week op twee verschillende locaties te organiseren. Pak nu uw agenda er even bij: het Event in Amersfoort zal op zondag 21 april plaats gaan vinden. Een week later, op zaterdag 27 april, zal het Event in Breda worden georganiseerd. “Met dit tweede evenement zal een nog grotere groep mensen worden bereikt” zegt Yoran Kleiberg, organisator ElektrischeFietsen.com Events.

Bezoekersinformatie

Beide evenementen zijn gratis toegankelijk voor bezoekers.

Amersfoort:
Wielervereniging Eemland
Sportpark Zielhorst 2
3822 ZT Amersfoort

Datum: Zondag 21 april 2013

Breda
Sportcomplex De Wisselaar
Terheijdenseweg 520
4826 AB Breda

Datum: Zaterdag 27 april 2013
Tijd: 10.00 uur tot 17.00 uur

Meer informatie over beide evenementen is op de website van de organisatie te vinden.

Informatie voor pers
Indien u dit bericht niet rechtstreeks heeft ontvangen en u op de hoogte wilt blijven, adviseren wij u om uzelf aan te melden voor de perslijst bij Yoran Kleiberg, Elektrischefietsen.com. Meer (high-res) afbeeldingen zijn per e-mail aan te vragen.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Yoran Kleiberg
Eventmanager ElektrischeFietsen.com Event 2013

E-mail: yoran@elektrischefietsen.com
Telefoon: 31 (0) 183 – 820 266
Website: www.elektrischefietsen.com

Over Elektrischefietsen.com
Elektrischefietsen.com is al tien jaar het grootste platform over elektrische fietsen. Op de onafhankelijke website www.elektrischefietsen.com zijn alle merken en modellen elektrische fietsen te vinden. De drijvende kracht achter de website is de Stichting Elektrischefietsen.com, die al meer dan tien jaar onafhankelijk informeert over de mogelijkheden van de elektrische fiets. Naast uitgebreide informatievoorziening op de website organiseert de Stichting ieder jaar weer het ElektrischeFietsen.com Event.