Batavus Fuze E-Go Exclusive Dames

Batavus Fuze E-Go Exclusive Dames is een van de elektrische stadsfietsen uit de Batavus collectie. Deze elektrische fiets heeft een ION motor in het achterwiel. Met de accu verwerkt onder de bagagedrager en een derailleur met 20 versnellingen is deze fiets ideaal voor de dagelijkse afstanden naar werk of school of de supermarkt.

Technische specificatie

Algemeen

Modelreeks:
Batavus Fuze E-Go Exclusive Dames
Modelnaam/Uitvoering:
Batavus Fuze E-Go Exclusive Dames
Type (elektrische) fiets
Elektrische stadsfietsen
Aantal versnellingen:
20
Display:
V-ION display
Gewicht (excl. accu, kan afwijken!)
22
Adviesverkoopprijs:
€2599

Technologie

Motortechniek
ION
Motorpositie
Motor in het achterwiel

Accu

Accupositie
Onder de bagagedrager
Batterij/accu uit/afneembaar van fiets:
Ja

Overig

Kleur:
Zilver / Zwart Mat
Frametype
Damesframe
Frame materiaal:
Aluminium
Type/merk remmen:
Hydraulische velgremmen
Achterlicht:
Accu
Type voorvork:
Geveerd
Zadel:
Selle Royal
Type zadelpen:
Geveerd

Deel je eigen ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Alle velden zijn verplicht om in te vullen.

Net zoals eerder gemeld, heb ik ook exact dezelfde ervaring met de Batavus Finez E-go, ook bij mij schoot de afdekplaat van de accu er onder het rijden af, ook ik had nog nooit aan de plaatje gezeten, inmiddels heb ik een nieuwe plaat gehad omdat de plaat was afgebroken, vandaag voor het eerst weer met mijn fiets gereden, en echt niet te geloven, op een perfect gladde weg, binnen 2 kilometer heb ik dit weer de afdekplaat eraf en onder mijn fiets. Vervolgens weer erop geplaatst en 6 km erna schiet hij er weer af. Toen ik de fiets kocht 2 maanden geleden werd al gelijk de opmerking gemaakt dat deze plaat niet helemaal lekker is maar dit is toch echt te gek, zo'n dure fiets.
Batavus Finez E-go Power Wij hebben een week geleden twee Batavus Finez E-go fietsen gekocht met geïntegreerde accu’s. Bij beide fietsen is binnen een week de afdekplaat van de accu onder het rijden van de fiets afgeschoten. Deze schoten onder het achterwiel door; een gevaarlijke situatie. We hadden die kleppen nog niet eens zelf los gemaakt en dus ook niet de accu’s eruit gehaald. Die afdekklep zit met een klein plastic lipje vast en schiet dus blijkbaar heel snel los. De dealer had deze klacht niet eerder gehad. Herkent iemand dit? Misschien heeft iemand een oplossing?